Poduszka-gwiazdka:)
łatwy
0
zaloguj się aby zagłosować
Poduszka, którą z łatwością wykonasz w wolnej chwili;) Super ozdoba każdego wnętrza :) Potrzebujesz: materiał, wypełnienie do poduszki, nici, szpilki, arkusz papieru do szablonu Do dzieła!:)
krok 1
Narysuj wykrój w dowolnym rozmiarze. Jesli masz problem z narysowaniem gwiazdy, zajrzyj tutaj : https://m.youtube.com/watch?v=AiVaY5eVVD4
krok 2
Za pomocą szablonu wytnij z materiału dwie gwiazdy. Możesz użyć dwóch różnych wzorów materiału.
krok 3
Teraz złóż dwie gwiazdy PRAWĄ STRONĄ do siebie i zepnij szpilkami. Zaraz będziemy obszywać. Zanim jednak zaczniesz, zaznacz kawałek (ok.10 cm) krawędzi, którego nie zszyjesz a który stworzy "dziurę" do włożenia później wypełnienia.
krok 4
Teraz obszyj dookoła ściegiem prostym ok. 1 cm od krawędzi. Pamiętaj żeby nie zszyć zaznaczonego kawałka.
krok 5
Po obszyciu natnij cały zapas materiału dookoła (prócz miejsca, którego nie zszyłaś). Zapas na rogach zetnij na płasko. To wszystko sprawi, że materiał ładnie ułoży się po wywinięciu na prawą stronę. Bądź ostrożna żeby nie naciąć szwu;)
krok 6
Teraz wywiń materiał na prawą stronę. Dokładnie wypchnij rogi. Wyprasuj powstałą gwiazdę. Teraz obszyj dookoła ściegiem prostym (z pominięciem "dziury" na wypełnienie). To obszycie stworzy fajną krawędź gwiazdy.
krok 7
Czas na wypełnienie. Najlepsza do tego będzie kulka silikonowa. Włóż je za pomocą powstałej dziury;) dokladnie wypełnij rogi/ramiona gwiazdy. Poducha musi być mocno wypchana, gdyż czasem kulka straci na swojej objętości a chcemy by gwiazda zachowała na długo swój kształt.
krok 8
Teraz czas na zaszycie dziurki. Możesz zrobić to ręcznie lub ściegiem prostym na maszynie.
krok 9
Teraz ręcznie zszyj ściegiem krytym powstałe rozchylenie na krawędzi gwiazdy. Jesli w poprzednim etapie zaszyłaś dziurę w zadowalający dla siebie sposób to ten etap możesz pominąć :) jest czysto kosmetyczny;)
krok 10
No i gotowe!:D gratuluje pięknej poduchy ;)