Spodnie niemowlece typu baggy z aplikacja
średni
0
zaloguj się aby zagłosować
Na samym początku zaznaczę ze spodnie w całości są szyte ręcznie z moich spodni jeansowych. Pokaże Wam jak prosto jest uszyć spodnie niemowlęce typu baggy z aplikacją na pupie.
krok 1
szycie zaczynamy od przygotowania wykroju spodenek. Najlepiej jest zrobić wykroju juz z posiadanych lub zwykłych spodenek które aktualnie nosi dziecko. W tym celu składamy spodnie na pół i odrysowujemy wykrój. W spodniach typu baggy robimy dłuższy krok tak też odrysowujemy wykroju najlepiej na kartce papieru.
krok 2
Gotowy wykrój przykładamy do materiału i odrysowujemy. W moim przypadku są to moje jeansy których już nie noszę. Wykrój robie na nogawkach. W przypadku jednej strony przesuwam na szewek boczny nogawki w ten sposób stworzenie ciekawe przeżycie w spodenkach z przodu. W przypadku użycia materiału wycinamy odpowiednio przód i tył. Można też w całości wyciąć przód i tył dzięki czemu nie będziemy mieć przeszycia po środku spodenek.
krok 3
Teraz przystępujemy do zszywania wszystkich elementów razem. Ja najpierw zszywam boki.
krok 4
Na tylnej części spodenek wycinamy miejsce na przyszucia aplikacji. Ja wycielam owal u mnie to będzie otwór by włożyć aplikacje z zębami. Można też nie wycinać otworu tylko naszych aplikacje na spodenki.
krok 5
przygotowanie aplikacji. Z innego materiału wycinamy aplikacje która chcemy naszyć. W moim przypadku to kształt owalny oraz zęby które naszyje na owal. Można też naszyć misia jakaś postać z bajki tu juz pozostawiam waszej wyobraźni. Wycięte żeby nazywam odpowiednio na owal.
krok 6
Gotowa aplikacje wszywam od środka spodni w wycięty otwór. Pomagam sobie szpilkami by się nieprzesuwala.
krok 7
na samym końcu podszywam nogawki oraz obszywam pas. Nogawki obszywam jakieś 3-4 mm od dołu równiutko by wyglądało na przeszycie maszyna.
krok 8
Pas odszywam tak 1.5 cm od góry bowiem w moich spodniach zamierzam wciągnąć jeszcze gumkę. Gumkę można zastąpić np. Sznurkiem
krok 9
Tak jak pisałam spodnie uszyłam ręcznie i nie jest to takie trudne wymaga jednak dużego nakładu pracy. Na maszynie dużo sprawniej Wam to pójdzie. Jeśli ktoś zdecyduje się szyć ręcznie to co mogę podpowiedzieć. Można pomóc sobie szpilkami tak by podczas szycia materiał się nie przesuwał, można od spodu narysować linie szycia i po niej szyć. Spierze się po pierwszym praniu a dzięki temu szew będzie równy. Zawsze można też spróbować kawałek który nas nie zadowoli . Aby łatwo wciągnąć gumkę na jej koniec można zaczepić agrafke lub wykorzystać słomę. Wkładamy kawałek gumki do słomki i zszywamy zszywaczem. Słomkę wkladamy w otwór i przewlekami. Na końcu ucinamy końcówkę i zszywamy gumkę.
krok 10
Mam nadzieje ze mój kurs okazał się dla Was przejrzysty i prosty w wykonaniu Życzę powodzenia