RECYKLINGOWY WAZONK Z APLIKACJĄ WIEWIÓRKI
łatwy
0
zaloguj się aby zagłosować
Moda na jeans nigdy nie przemija. Ponieważ jestem zwolenniczką "ZRÓB COŚ Z NICZEGO" Nie wyrzucam niczego co ma doskonałą fakturę, ciekawy nadruk i kolorystykę oraz tkanin wytrzymałych tj. Jeans , bo na pewno znajdę dla nich nowe przeznaczenie. Dlatego też moje przesłanie do Pań szyjących nie wyrzucajcie starych albo za małych ubrań dżinsowych, bo można z nich zrobić wiele fantastycznych, kreatywnych i praktycznych rzeczy do dekoracji wnętrz. Moja propozycja ,to wazonik z aplikacją wiewiórki jest na to doskonałym przykładem. Jak w szybki i tani sposób zakryć słoiczek np: po majonezie lub nijaką puszeczkę ,by stała się atrakcją wnętrza i cieszyła oko w długie jesienne dni.
krok 1
Szykujemy projekt i potrzebne materiały. Jeans ze spodni,filc w wybranych kolorach, mulina, nici ,dwa czarne guziczki na oczka , flizelina do zaprasowania. ,Ponadto: igła do szycia, szpilki, nożyczki oraz maszyna do szycia i papier śniadaniowy do przekopiowania wzorów.
krok 2
Z przygotowanego projektu za pomocą papieru śniadaniowego kopiujemy elementy i szykujemy szablony. Następnie dzięki nim przenosimy na tkaninę oraz filc i wycinamy potrzebne elementy.
krok 3
Przygotowujemy aplikację wiewiórki. Wycięte elementu układamy na siebie przypinamy szpilkami i przyszywamy do siebie ręcznie. Ścieg dowolny. Ja wybrałam ścieg stębnowy.
krok 4
Gotowe aplikacje tyłu i przodu układamy na wyciętych z jeansu dwóch stronach wazonika i dalej przyszywamy ręcznie. Jak wyżej.
krok 5
Następnie doszywamy ozdobną tasiemkę i naprasowujemy flizelinę w celu usztywnienia tkaniny i zakrycia szwów po lewej stronie.
krok 6
Obrzucamy górną i dolną część wazonika maszyna ściegiem do obrzucania.
krok 7
Następnie spinamy obie strony wazonika szpilkami po prawej stronie i zszywamy boki tym samym ściegiem.
krok 8
Uszyte recyklingowe wdzianko trzeba nałożyć tylko na słoiczek a do kompletu dodać bukiet recyklingowych własnoręcznie zrobionych kwiatów. Tu prezentuje się przód.
krok 9
TA tutaj tył wazonika.
krok 10
No i wreszcie efekt końcowy. Może cieszyć domowników.A i każdy gość odwiedzający nasz dom zwróci uwagę na naszą dekorację inną niż wszystkie.